SempreValencia/ @semvalencia
Al voltant de 20.000 persones aficionades al rugbi acudiran diumenge 29 a l’estadi Ciutat de València per gaudir del partit de la Final de la Copa del Rei de Rugbi. Este mateix matí, la seu de la Fundació Trinidad Alfonso ha acollit la presentació de la cita esportiva, acte en el qual ha participat la regidora d’Esports, Maite Girau.
Girau ha subratllat que estem davant “d’un esdeveniment esportiu de primer ordre, que compta amb tot el suport de l’Ajuntament de València. Per a la ciutat és un orgull acollir esta competició d’àmbit nacional, la més important en el món de rugbi, i que es disputa per primera vegada en la nostra ciutat”.
La final enfrontarà als equips SilverStorm El Salvador i VRAC Quesos Entrepinares, en el que constitueix, segons els organitzadors, “el millor partit que ara mateix pot brindar el rugbi espanyol”. La trobada serà retransmesa a nombrosos països de l’anomenat “Univers rugbi”, que compta amb milions d’aficcionats, fonamentalment al Regne Unit, França, Irlanda, Itàlia, Austràlia, Nova Zelanda, Argentina i Sud-Àfrica.
El trofeu de la Copa del Rei estarà exposat demà dissabte i diumenge en el poliesportiu municipal Quatre Carreres, amb motiu de la celebració del Torneig Pantera, torneig internacional de rugbi infantil que es disputa durant este cap de setmana en els camps de rugbi de l’esmentat poliesportiu. L’organització ha volgut oferir la possibilitat de veure de prop i poder fotografiar el trofeu a tots aficionats al rugbi que allà es donaran cita.